תעשיית עיבוד הברזל – עושים כסף מהשאריות

תעשיית עיבוד הברזל – עושים כסף מהשאריות

אם אתם עוסקים בתחום עיבוד מתכות, ריתוך ברזל מגלוון, אם יש לכם מסגריה – אתם ודאי מומחים בתחומכם ועושים חיל, וודאי תוכלו אף ללמד אותנו דבר או שניים בנושא עיבוד מתכות או איך מרתכים ברזל מגלוון – אבל אנחנו יודעים המון על איך תוכלו להרוויח כסף מכל החתיכות הקטנות והשבבים שנאספים אצלכם בסוף כל יום עבודה מהרצפה. רוצים להתחיל להרוויח כסף משאריות וגם לעזור ולשפר את איכות הסביבה? המשיכו לקרוא.

 

מהי פסולת מתכת?

כל גרוטאה ישנה, מכשיר שאינו תקין ונזרק לצד או חומר גלם עודף – כל דבר המכיל מתכת ואשר מיועד להשלכה – זוהי פסולת מתכת.

מכונת כביסה ישנה, גרוטאת רכב שזרוקה לה בצד ומחלידה, חלקי ברזל שנחתכו והושלכו – כל אלו הם פסולת מתכת. השבבים שנופלים לריצפה מתחת למכונת העיבוד שלכם – גם הם פסולת מתכת, שהרי לכם אין מה לעשות איתם. אתם רכשתם חומר גלם ואלו השאריות שנותרו לאחר תהליך העיבוד. אפשר לומר שזו מתכת אבודה – אתם שילמתם עליה וכעת אתם רואים אותה נזרקת. זה לא חייב להיות כך.

 

מה אפשר לעשות עם פסולת מתכת?

אפשר להשליך את הפסולת לפח או לצד ולא להתעסק איתה, היא תחליד, תקבל קורוזיה, תתפרק – אולי אפילו תגיע בטעות למאגרי אשפה להטמנה ושם לא רק שהיא לא תיעלם מהר – היא עלולה לגרום נזק סביבתי ואפילו לזהם מקורות מים ואת האדמה עצמה.

אבל יש עוד אפשרות – לקרוא לחברה שמתמחה בפינוי פסולת מתכת ולשלוח אותה למחזור. יתפנה לכם המקום, לא תישארו תקועים עם ערימות פסולת או איזו גרוטאה שמכערת את סביבתה הקרובה, אתם תעזרו לנו לשמור על כדור הארץ ועל מקורות חומרי הגלם שלו ואפילו תוכלו להרוויח מזה כסף. נשמע לכם מעניין?

 

מה התועלת במחזור מתכות?

אז אולי אתם יודעים איך לרתך ברזל מגלוון או לעבד חלקי מתכת מורכבים ועוד, אבל תנו לנו ללמד אתכם מעט על התועלת שבמחזור מתכות.

כמות חומר הגלם בעולם אינה בלתי מוגבלת – כאשר אתם רוכשים מתכות שונות לעסק שלכם, אתם חלק משרשרת שסופה במוצר שיצרתם, אך תחילתה נמצאת אי שם במקום בו חופרים, כורים ומפיקים את המתכת הזו. בכדור הארץ יש מלאי מוגבל של מתכות ואין לנו מאגר בלתי נדלה שלהן.

כאשר אתם ממחזרים מתכת, אתם משמרים את כמות המתכת בעולם ומפחיתים את הצורך בכרייה של עוד ועוד מתכות.

גרוטאות ושאריות חלודות אינן טובות לסביבה – כל המתכת ששוכבת לה ומחלידה או נטמנת באופן לא מסודר בכל מיני מקומות, גורמת במקרים רבים לזיהום של האדמה ואף יכולה להזיק למקורות המים שלנו.

אתם מעודדים פשיעה – נכון, זה נשמע רע ואנחנו יודעים שאתם כלל לא מודעים לכך, אבל גנבי מתכות פורחים בגלל חוסר עולמי של חומרי גלם ומחירים גבוהים. הגנבים מרוויחים מכך שהם משיגים את המתכת בעלות אפסית (הם הרי לא משלמים עליה) וכך הם מוכרים אותה בזול וכל הרווח נשאר אצלם.

מחזור מתכות מאפשר לעשות שימוש מחדש במתכת שאינה משמשת איש, ואתם יכולים אפילו להרוויח מכך כיוון שאתם מוכרים לחברת המחזור את המתכת ומקבלים עבורה כסף. פחות מתכת זרוקה, יותר מתכת זמינה במחירים שפויים, פחות פשע – ככה זה עובד.

 

האם החוק מחייב אותנו למחזר מתכות?

נושא כאוב. בקיצור – לא. אין כיום חובה בחוק בישראל למחזר מתכות, וזה חבל. אבל האם אתם חייבים חוק כדי למחזר מתכת? הרי הראינו לכם שזה לא רק טוב לסביבה, זה אפילו משתלם לכם. אז למה לא?

 

כיצד תוכלו למחזר את פסולת המתכת שלכם?

על מנת למחזר את פסולת המתכת שלכם, עליכם לפנות לחברה אמינה העוסקת בתחום. איך תדעו שאתם פונים למישהו אמין? על ידי כך שתדאגו לדבר עם מי שמדבר עמכם בגובה העיניים, שמעניק לכם שרות אדיב, ששוקל את המתכת בציוד מדויק, שעובד לפי תעריפי בורסת המתכות הנקבעים ומעודכנים באופן תדיר. זה כמו ההבדל בין נהג מונית שמפעיל מונה לכזה שמצהיר על מחיר קבוע מראש – יש סדר ויש כללי התנהלות בתחום מחזור המתכות – תמיד תעדיפו מישהו שפועל כראוי. אתם יכולים לחפש, לשאול, להתעניין – או שאתם יכולים פשוט לפנות אלינו.

 

מי אנחנו?

נעים מאד להכיר – אנחנו חברת ״גל רונן – מיחזור מתכות״. אנו עוסקים בכל נושא מחזור המתכות ופסולת אלקטרונית כבר מעל 20 שנים, כך שאנו כבר מלאי ידע וניסיון שצברנו לאורך תקופה ארוכה בה אנו פועלים למען איכות הסביבה.

אנחנו אוהבים להעיד על עצמנו שאנו חברה קטנה עם פתרונות גדולים – החזון שלנו כולל מתן יחס אישי לכל לקוח, מתן שרות איכותי עם דגש על דיוק ואמינות – שני מרכיבים שהינם אבן יסוד בעינינו. אנחנו שואפים להיטיב עם כדור הארץ בדרכנו ובתחום עיסוקנו וכעסק אנחנו תמיד שואפים לטפח לקוחות מרוצים שישמחו להמשיך ולעבוד איתנו – זה טוב לנו, זה טוב להם וזה טוב לכדור הארץ שלנו.

המאזניים שלנו תמיד מדויקים, השקילות שלנו אמינות ללא עוררין וכל זאת כיוון ששני מרכיבים אלו היו ותמיד יישארו נר לרגליה של חברת גל רונן. אנו יודעים שהקפדה על עקרונות אלו הביאה אותנו עד הלום ומאמינים שרק כך נוכל להתקדם ולהתקיים לאורך שנים רבות נוספות.

 

דברו איתנו

יש לכם פסולת מתכת שאתם רוצים להתחיל להרוויח ממנה? התקשרו עוד היום לחברת גל רונן – מיחזור מתכות, בטלפון: 050-5253206, ואנחנו נדאג להעניק לכם שרות שכמוהו עוד לא חוויתם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן