קונה מתכות – אנחנו קונים ברזל ופסולת מתכות במזומן!

פעמים רבות אנחנו מוצאים את עצמנו עם כמות גדולה מאד של ברזל משומש, ומתלבטים מה לעשות איתה. חברת גל רונן מזמינה אתכם להפוך את פסולת הברזל שלכם – לכסף! חברת גל רונן מבצעת קניית ברזל וגם מכירת ברזל מול כל המגזרים במשק הישראלי. אם גם אתם צברתם כמות גדולה מאד של פסולת ברזל נדירה יותר או פחות, אתם בסך הכל צריכים ליצור קשר עם חברת גל רונן, שהיא חברה אשר קונה ברזל – ולקבל במהירות את הכסף שמגיע לכם בתמורה!

כיצד מתבצעת מכירת ברזל?

מכירת ברזל וגם קניית ברזל, מתבצעות בעצם מול חברת גל רונן, שהיא חברה מקצועית העוסקת בתחום של מחזור מתכות. החברה לוקחת ברזל מכם, ולאחר מכן שוקלת אותו. המשקל משפיע רבות על הסכום שאתם תקבלו בתמורה למתכות שמכרתם לחברה. כמו כן, גם לסוג המתכת יש כמובן השפעה על הסכום. אם ביצעתם מכירת מתכות נדירות – תקבלו כמובן סכום גבוה יותר. מהן מתכות נדירות? מתכות כמו קובלט, מוליבדן, טנטלום וניקל. עם זאת, חברת גל רונן כמובן גם קונה מתכות פחות נדירות, והסכום שתקבלו עליהם הוא בהתאם. חשוב לציין, שבתהליך של מכירת מתכות אתם לא רק מקבלים כסף בצורה פשוטה, אתם גם תורמים אקולוגית לכדור הארץ. המתכת שאתם מכרתם לחברת גל רונן ממוינת באופן מיידי. לאחר המיון, לוקחים את כל המתכת האיכותית יותר, וממחזרים אותה. כך עושים שימוש במתכת במוצרים רבים ומגוונים, כמו לדוגמא פחיות שתייה מאלומיניום (שכולנו מכירים את סמל המחזור שמופיע עליהן).

ומה עם קניית מתכות?

חשוב לציין, שאתם גם יכולים בהחלט למצוא את עצמכם מהצד השני של המתרס –  כלומר כשאתם לא מחפשים קונה מתכות, אלא דווקא מישהו שימכור לכם מתכות. אם אתם רוצים לבצע קניית מתכות – חברת גל רונן היא שוב התשובה!

החברה לא רק קונה מתכות אלא גם מוכרת אותן לחברות רבות בישראל שעוסקות בתחום של מחזור מתכות לכל מטרה שהיא. אנחנו בחברת גל רונן כבר נעבד את המתכות בשבילכם, ונכין אותן בצורת לוחות ומטילים – כך המתכות נוחות יותר למחזור. אתם רק צריכים ליצור קשר איתנו, ולקנות מאיתנו את המתכות על פי הקריטריונים שאתם מגדירים (סוג המתכת, משקל המתכת וכיו”ב).

כמו שאפשר להבין, חברת גל רונן היא הכתובת בתהליך של קניית מתכות וגם של מכירת מתכות. לא משנה אם אתם אנשים פרטיים שרוצים להיפטר מכמות גדולה מאד של מתכת, או חברה שעוסקת בתחום של מחזור מתכות – חברת גל רונן היא הכתובת בשבילכם.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן