אם הצטברו אצלכם הרבה פסולת וגרוטאות, אין ספק שמה שאתם צריכים זה מישהו שיפנה אותן במהירות מהשטח שלכם. אבל האם אי פעם חשבתם לא לזרוק את הכל לאשפה, אלא לפנות לחברה מיוחדת שיודעת לבצע מחזור מתכות ופסולת? נשמע כמו חלום רחוק? זה כבר מזמן לא חלום! חברת גל רונן היא חברה שמתמחה באיסוף ופינוי של פסולת מכל הסוגים – ולאחר מכן מחזורה ומכירתה לגורמים רבים מאד לצורך הפקה של מגוון מוצרים. איך התהליך עובד? החברה קונה מתכות משומשות ומפנה פסולת. לאחר מכן הוא שוקלת את הכל, ממיינת, ואת כל המתכות שאפשר למחזר – מתיכה ומוכרת לכל מי שצריך!

לתרום לאיכות הסביבה

תהליכים הקשורים אל מחזור פסולת, תורמים מאד לאיכות הסביבה ולאיכות החיים במדינת ישראל. לדוגמא, איסוף פסולת אלקטרונית למיכלי מיחזור על ידי חברת גל רונן יכולה לצמצם משמעותית את הפסולת הרעילה במדינה. פעמים רבות פסולת אלקטרונית מכילה חומרים רעילים כמו עופרת, שאם הם מתנדפים לאוויר – כמובן שזה תורם לזיהום האוויר. לעומת זאת, איסוף פסולת אלקטרונית ומחזורה – תורם מאד לאיכותהסביבה ומצמצם משמעותית את הפסולת הרעילה במדינה.

תחום נוסף אשר חברת גל רונן מתמחה בו הוא מכירת רכב לפירוק. יש לכם רכב ישן שהגיע הזמן שירד מהכביש? פשוט פנו אל חברת גל רונן. אנחנו כאמור חברה אשר קונה מתכות – ובשבילנו מכונית משומשת היא כמו זהב – אנחנו מרכזים את המתכות הישנות של הרכב, מתיכים אותן וכמובן ממחזרים אותן בהתאם לצורך. כך, גם הורדתם רכב ישן מהכביש, גם הקטנתם את פליטת הגזים מהרכב הישן – וגם הרווחתם כסף מכל התהליך! חברת גל רונן מבצעת פינוי פסולת מתכות מכל הסוגים באשר הם – גדולות וקטנות, נדירות ושכיחות, קלות וכבדות – את כולם אנחנו לוקחים!

גם מוכרים מתכות

חשוב לציין, כי חברת גל רונן מתמחה בכל התחום של סחר מתכות. כלומר, החברה לא רק קונה מתכות – אלא כמובן גם מוכרת אותן לכל מי שצריך. אם אתם מפעל או חברה שזקוקה למתכות למען יצור – אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לעולם של סחר מתכות משומשות! לתחום זה יש יתרונות רבים – במקום לפנות למפעל שייצר לכם מתכת חדשה ביוקר, פנו אלינו. אנחנו נעביר לכם מתכת ממוחזרת במחירים משתלמים במיוחד. התהליך של מיחזור מתכת הוא משמעותית זול יותר מאשר ייצור מתכת חדשה – וכך אתם גם חוסכים בעלויות, אבל גם מקבלים מתכת טובה, איכותית ושמישה לזמן רב.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן